مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 13:152020-06-20سياسي

امیر سرتیپ نصیرزاده:سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تاثیرگذارترین نهادها در ارتش است


سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چه در زمان دفاع مقدس و چه پس از آن، از تاثیرگذارترین و ضروری ترین نهادها در نیروهای مسلح، - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چه در زمان دفاع مقدس و چه پس از آن، از تاثیرگذارترین و ضروری ترین نهادها در نیروهای مسلح، بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید واحد روحانیت و معاونت آموزش اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، ضمن راهبردی و تاثیرگذار خواندن سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: تشکیل عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح یکی از راهبردی ترین و تاثیرگذارترین تصمیماتی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تیزبینی و دوراندیشی امام راحل (ره) انجام شد.

وی افزود: تشکیل این نهاد مقدس باعث شد تا فرهنگ دینی و اسلامی به سرعت به بدنه ارتش تزریق شود و علاوه بر هدایت، رشد و تعالی کارکنان ارتش، موجب افزایش توان رزم در ارتش جمهوری اسلامی ایران بشود.

فرمانده نیروی هوایی خاطرنشان کرد: علمای بزرگوار اسلام همواره در تمامی شئونات جامعه تاثیرگذار بوده اند و افراد جامعه در مسائل گوناگون از رهنمودهای آن ها بهره مند شدند و امروز نیز جوانان ما بیشتر از هر زمان دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ نصیرزاده:سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تاثیرگذارترین نهادها در ارتش است

امیر سرتیپ نصیرزاده:سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تاثیرگذارترین نهادها در ارتش است