مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-20اقتصادي

مرجع صدور پروانه ساختمانی فعال تر عمل کند


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز گفت: کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند فعال تر شدن مرجع صدور پروانه ساختمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا صنوبر عصر شنبه در نشست با خبرنگاران در خصوص ارتقای کیفیت ساخت و سازها با توجه به بررسی عوامل عمر مفید ساختمان، اظهار کرد: این موارد مهم مشتمل بر سه بخش بکارگیری مصالح استاندارد و با کیفیت، کیفیت ساخت و همچنین نگهداری و مراقبت از ساختمان به هنگام بهره برداری است.

وی بیان کرد: در بحث مصالح کاربردی در ساختمان ها بر اساس افق 1404، در سال جاری مبحث استفاده از یک رده مقاومتی بالاتر برای بتن مورد استفاده در ساخت و سازهای جدید را پیش برده ایم که این مهم اکنون در حال اجرا است، در بحث اسکلت ساختمان نیز توافقاتی را با سازمان ملی استاندارد در بخش نظارت بر ساخت و سازها پیش خواهیم برد تا مصالح مصرفی در اسکلت ساختمان از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در خصوص اقدامات مهم در بحث مراقبت و نگهداری از ساختمان ها در زمان بهره برداری، گفت: افزایش عمر مفید ساختمان و اطمینان از ایمنی ساخت و سازهای ایجاد شده از جمله موارد حاصل از اجرا مراقبت و نگهداری از ساختمان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع صدور پروانه ساختمانی فعال تر عمل کند

مرجع صدور پروانه ساختمانی فعال تر عمل کند