مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-20دانش

تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است


فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق این شعار استفاده شود.

- لنگرود- فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه تحقق شعار جهش تولید مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق این شعار استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس شفقی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان و این شهرستان، گفت: برای کنترل این ویروس ستاد ملی طرح های فاصله گذاری، عدم برگزاری تجمعات غیر ضرور، محدود کردن فعالیت برخی کسب و کارها را اعمال کرده است.

وی با تأکید بر لزوم جدی گرفتن هشدارها از سوی شهروندان وو رعایت نکات بهداشتی، افزود: هزار و 120 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی از کسب و کارهای آسیب دیده در زمان کرونا برای استان در نظر گرفته شده که بیشتر در حوزه خدمات است.

شفقی با بیان اینکه در حوزه معیشت مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است، گفت: اجرای رزمایش مومنانه به دستور مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان بخشی از این مشکلات را مرتفع کرده اما همچنان باید ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است

تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است