مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-20اقتصادي

18 روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بابیان اینکه 18 روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می شوند، گفت: بیشترین تعداد این روستاها به شهرستان فامنین اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید هادی حسینی بیدار ظهر شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه 18 روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می شوند، گفت به دنبال کاهش این تعداد هستیم چرا که این وضعیت قابل قبول نیست.

حسینی بیدار با بیان اینکه بیشترین روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شوند در شهرستان فامنین قرار دارند، گفت: در سایر شهرستان ها نیز در هر شهرستان یک یا دو روستا با تانکر آبرسانی می شوند.

وی مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ادارات و دستگاه های اجرایی را 17 میلیارد تومان اعلام کرد و با بیان اینکه میزان مطالبات از مشترکین خانگی 10 میلیارد تومان است، گفت: طی 3 ماهه نخست سال جاری 800 میلیون تومان درآمد در بخش روستایی حاصل شده که بسیار اندک است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه خط قرمز شرکت آب و فاضلاب کیفیت است و اگر آب کیفیت نداشته باشد ترجیح می دهیم آن را قطع کنیم، گفت: بیشتر کارها به صورت تعهدی اجرا می شود و پیمانکاران و نیروهای شرکت کارها را پیش می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می شوند

18 روستا در استان همدان با تانکر آبرسانی می شوند