مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-20سياسي

سرقت؛ بالاترین درصد پرونده های ورودی به دادگستری چهارمحال و بختیاری


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سرقت مستوجب تعزیر بالاترین میزان پرونده های کیفری ما را تشکیل می دهد، گفت: توهین به اشخاص عادی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سرقت مستوجب تعزیر بالاترین میزان پرونده های کیفری ما را تشکیل می دهد، گفت: توهین به اشخاص عادی، ضرب و جرح عمدی، تهدید در رده های بعدی قرار دارد.

احمدرضا بهرامی 31 خردادماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رعایت کرامت، مبارزه با فساد و رفع موانع تولید از مهم ترین اولویت های قوه قضاییه است، اظهار کرد: در تلاش هستیم در این راستا بسترهای فساد را شناسایی و با متخلفان برخورد جدی کنیم، همچنین در راستای رفع موانع تولید با اقدامات دادگستری از تعطیلی 31 واحد تولیدی در استان جلوگیری شد.

حدود 166 هزار و 128 فقره پرونده در سال 98 به دادگستری وارد شده است رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود 166 هزار و 128 فقره پرونده در سال 98 به دادگستری وارد شده است، گفت: در این زمان حدود 169 هزار پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه 38 درصد پرونده های ورودی به شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده است، افزود: کل پرونده های وارده به این شورا حدود 64 هزار و 460 فقره بوده که تعداد پرونده های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت؛ بالاترین درصد پرونده های ورودی به دادگستری چهارمحال و بختیاری

سرقت؛ بالاترین درصد پرونده های ورودی به دادگستری چهارمحال و بختیاری