مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-20سياسي

مجمع جوانان همدان در مسیر حفظ هویت اسلامی و دینی جوانان حرکت کند


مجمع جوانان استان همدان باید در مسیر حفظ هویت اسلامی، دینی و ملی جوانان حرکت کند تا دچار بحران و خلأ در این زمینه نشویم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجوانان نقش اصلی را برعهده دارند، مطرح کرد: جوانان برای قدم گذاشتن در این مسیر نیازمند دو مؤلفه مهم، معنویت و اخلاق هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اگر این دو خصوصیت نباشد فعالیت های اجتماعی ما نیز عقیم خواهد ماند و نتیجه آن برخی مسئولان می شوند که در اوایل انقلاب دم از عدالت و انقلابی گری می زدند اما امروز آن کارایی را ندارند.

وی لازمه اثر گذاری در جامعه را داشتن اخلاق و معنویت دانست و گفت: دو مسئله مهمی که باید مجمع جوانان به صورت جدی به آن توجه کند، بحث اشتغال و ازدواج جوانان است که باید هم در کانون توجه مسئولان و هم جوانان باشد.

آیت الله شعبانی خواستار توانمند سازی جوانان در بحث اشتغال شد و بیان کرد: در استان ظرفیت های خوبی در کشاورزی و صنایع دستی داریم که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وی یکی از مشکلات در بحث اشتغال جوانان را، تعریف کار به عنوان پشت میز نشستن و کار اداری عنوان کرد و گفت: اگر توانمند سازی و نگاه واقعی به کار در بین جوانان ایجاد شود و توقعات به سمت کارهای اداری نرود، تا حدودی می توان موفق بود، البته مجمع جوانان باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جوانان همدان در مسیر حفظ هویت اسلامی و دینی جوانان حرکت کند

مجمع جوانان همدان در مسیر حفظ هویت اسلامی و دینی جوانان حرکت کند