مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-20سياسي

فسخ قرارداد مترو اهواز گام مهمی جهت استیفای حقوق شهروندان است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان، فسخ قرارداد قطارشهری اهواز با شرکت کیسون را گامی مهم جهت استیفای حقوق مردم عنوان کرد و گفت: - حجت الاسلام جلیل علی نژاد رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، فسخ قرارداد قطارشهری اهواز با شرکت کیسون را گامی مهم جهت استیفای حقوق مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه در اهواز از سال 85 آغاز شد و همواره تکمیل آن از مطالبات مردم بود، اظهار کرد: پروژه قطار شهری سایر کلان شهرهای کشور که بعد از اهواز آغاز شده بودند هم به مراحل خوبی رسیده اما در اهواز کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی نژاد فسخ قرارداد با پیمانکار پروژه را اقدام صحیح و انقلابی عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه این شرکت کار را متوقف کرده و درحال زیاده خواهی است، شنیدن این خبر امیدوار کننده بود و از آن حمایت می کنیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با تقدیر از شهردار و شورای شهر اهواز، بیان کرد: در سال های گذشته نسبت به پیگیری پروژه قطار شهری بی توجهی صورت گرفته بود اما اکنون امیدواریم علی رغم فشارها خلع ید تحقق یابد و اقدام جدیدی جهت تکمیل قطار شهری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قرارداد مترو اهواز گام مهمی جهت استیفای حقوق شهروندان است

فسخ قرارداد مترو اهواز گام مهمی جهت استیفای حقوق شهروندان است