موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-20بين الملل

واشنگتن پست: بن سلمان درصدد تصاحب کامل قدرت و جانشینی پدرش تا پایان سال جاری است


عبارت عربی آن منع السفر یا ممنوعیت مسافرتی است.

اما اثر عملی سیاست محدودیت های سفر به خارج از کشور از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از نظر هزاران سعودی، - عبارت عربی آن "منع السفر" یا "ممنوعیت مسافرتی" است.

اما اثر عملی سیاست محدودیت های سفر به خارج از کشور از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از نظر هزاران سعودی، برای ترساندن کسانی است که او تهدیدهای سیاسی در نظر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: خالد الجبری، متخصص قلب و عروق سعودی که ساکن تورنتوست، می گوید: این گروگانگیری به عنوان ابزاری برای حکمرانی است.

دو خواهر و برادر او به نام های عمر و سارا که در اوایل دهه 20 زندگی خودشان به سر می برند، اندکی پس از آنکه محمد بن سلمان به ولیعهدی رسید، در ژوئن 2017منع سفر شدند.

بن سلمان می خواست به پدر آن ها که از مقام های اطلاعاتی سابق سعودی به نام سعد الجبری بود، فشار آورد و امید داشت که او را برای بازگشت و مواجهه با اتهامات فسادی که او رد می کرد، وادار کند.

نتایج یک تحقیق نشان می دهد، این شیوه محدود کردن سفرهای خارجی بسیار گسترده تر از آن است که به طور کلی شناخته شده باشد و بخشی از یک سیستم سرکوب سازمان یافته در این پادشاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: بن سلمان درصدد تصاحب کامل قدرت و جانشینی پدرش تا پایان سال جاری است

واشنگتن پست: بن سلمان درصدد تصاحب کامل قدرت و جانشینی پدرش تا پایان سال جاری است