مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-20سياسي

توزیع عادلانه زیرساخت های فرهنگی اولویت حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: تقویت زیرساخت های فرهنگی و توزیع عادلانه آنها را یکی از اولویت های اصلی حوزه هنری در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی پیش از ظهر امروز در نشست با شهردار سقز و تعدادی از اعضای شورای اسلامی این شهر به اهمیت مسئله فرهنگ و ارتقاء زیرساخت های آن در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بخش زیادی از زندگی روزمره مردم با مسائل فرهنگی سر و کار داشته و در صورتی که ما بتوانیم در بخش فرهنگ سرمایه گذاری درستی داشته باشیم در سایر مسائل اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی نیز به رشد قابل توجهی دست پیدا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این مهم باید توجه داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در رهنمودهای مکرر خود همواره نسبت به مسئله فرهنگ حساس بوده و بارها بر توجه بیشتر همه مدیران و مسئولان و حتی اقشار مختلف جامعه نسبت به این مهم تاکید داشته اند.

مرادی ضمن اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی استان کردستان در تمامی بخش ها، عنوان کرد: خوشبختانه کردستان در بخش فرهنگ استانی غنی و با ظرفیتی است ولی متاسفانه تاکنون آنگونه که لازم است نسبت به ظرفیت های بالای فرهنگی این استان توجهی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه زیرساخت های فرهنگی اولویت حوزه هنری کردستان است

توزیع عادلانه زیرساخت های فرهنگی اولویت حوزه هنری کردستان است