مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-20اقتصادي

خرید فرش مکمل دکوراسیون را فراموش نکنید


حتی اگر مدرن ترین خانه و سبک دکوراسیون را هم داشته باشید باز هم به فرش احتیاج پیدا می کنید، بنابراین به راحتی می توان به اهمیت نقش فرش در زیبایی خانه ها پی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، از گذشته های دور تا به امروز استفاده از فرش اهمیت خاصی داشته است؛ به گونه ای که حتی روی کار آمدن انواع کفپوش، سرامیک و حتی پوست حیوانات هم نتوانسته از میزان اهمیت فرش ها کم کند.

شما حتی اگر مدرن ترین خانه و سبک دکوراسیون را هم داشته باشید، باز هم به استفاده از فرش احتیاج خواهید داشت پس خیلی راحت می توان به اهمیت نقش فرش در زیبایی خانه ها پی برد، چرا که فرش ها در جلوه بخشیدن به خانه و تکمیل دکوراسیون نهایی بسیار تأثیرگذار هستند.

حال همانطور که می دانید فرش ماشینی و دستباف از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و به همین خاطر ممکن است از فرشی خوشتان بیاید که هیچ گونه تناسبی با سبک دکوراسیون منزلتان ندارد.

شاید با خودتان فکر کنید که ایجاد تضاد در انتخاب فرش و دکوراسیون خودش به نوعی می تواند سبک جدید و متفاوتی را خلق کند، اما بد نیست بدانید که این موضوع در مبحت دکوراسیون با استقبال گرمی مواجه نبوده و باید در نظر بگیرید که هر فرشی مناسب یک نوع سبک دکوراسیون است، به همین دلیل اگر قصد تعویض خانه و وسایل خود را دارید و یا اینکه مشغول خرید جهیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید فرش مکمل دکوراسیون را فراموش نکنید

خرید فرش مکمل دکوراسیون را فراموش نکنید