مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-20پزشكي

لباس محافظتی راحت برای کادر درمان تولید شد


محققان در یک شرکت دانش بنیان لباس محافظتی راحتی برای کادر درمان به تولید رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، با شیوع کرونا تصاویری از کادر درمان که در صف نخست مقابله با این بیماری قرار داشتند منتشر شد که استفاده طولانی مدت از ماسک و لباس های نه چندان راحت محافظتی ردی عمیق بر چهره آنها باقی گذاشته بود.

در همین راستا یک شرکت فناور لباسی طراحی کرده است که با قیمتی بسیار کمتر از نمونه مشابه خارجی، شرایط کاری سهل تری را برای پزشکان به وجود می آورد.

شرکت های متعدد فناور و دانش بنیان محصولات ایران ساخت خود را به نمایشگاه جهش تولید و محصولات مقابله با کرونا آوردند تا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

این شرکت بنیان یکی از این مجموعه های دانش بنیان است که لباسی یک دست و راحت طراحی کرده است تا کاهنده آلام پزشکان و بیماران کرونایی باشد.

کش ماسک صورت و لباس های حفاظتی گرم، گاهی باعث می شود تا پزشکان، پرستاران و دیگر کادر درمانی زحمت کشی که به بیماران کرونایی خدمت می کنند با رنجی مضاعف روبه رو باشند.

دامون نوری حصار مدیر عامل شرکت فناور بنیان گفت: این شرکت با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری اردبیل مستقر شده است و در حوزه تجهیزات و لوازم پزشکی فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس محافظتی راحت برای کادر درمان تولید شد

لباس محافظتی راحت برای کادر درمان تولید شد