مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-20اقتصادي

2اقامتگاه بوم گردی در سمنان افتتاح می شود/ وجود 85 اقامتگاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان بابیان اینکه در آینده نزدیک دو اقامتگاه بومگردی در سمنان افتتاح می شود، گفت: 85 اقامتگاه بومگردی در استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمال پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته تأسیسات گردشگری این استان از 65 به 85 اقامتگاه بومگردی افزایش یافت، اظهار داشت: در آینده نزدیک دو اقامتگاه بومگردی در سمنان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه بهسازی سرای ترنج و سرای کاشیان در بافت تاریخی سمنان در دستور کار است، افزود: افتتاح خانه طاهریان از دیگر طرح اقامتگاهی در بافت تاریخی این منطقه است که به زودی تکمیل و بهره برداری می شود.

استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان بابیان اینکه نوسانات قیمت در بازار از عوامل اصلی تأخیر در اجرا و تکمیل این پروژه بود، تصریح کرد: توسعه و راه اندازی اقامتگاه های بومگردی به عنوان یک سیاست جدی در راستای تقویت صنعت گردشگری در استان دنبال می شود.

جمال با تأکید بر اینکه استانداردسازی خدمات تأسیسات گردشگری استان در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2اقامتگاه بوم گردی در سمنان افتتاح می شود/ وجود 85 اقامتگاه

2اقامتگاه بوم گردی در سمنان افتتاح می شود/ وجود 85 اقامتگاه