مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-20فرهنگي

امیدواری برای شروع دوباره تئاتر در خانه - موزه انتظامی


موزه انتظامی ابراز امیدواری کرد همزمان با بازگشایی سالن های تئاتر، فعالیت های نمایشی در سالن تئاتری این مجموعه هم با حضور مخاطبان از سر گرفته شود.

- شکرخدا گودرزی در گفتوگویی با ایسنا درباره فعالیت این روزهای این خانه - موزه بیان کرد: پس از تعطیلی چند ماهه مکان های فرهنگی به دلیل شیوع کرونا، مدتی است فعالیت ها برقرار شده ولی به هر حال موزه ها محدودیت فضا دارند و خانه - موزها شرایط خیلی سخت تری دارند چون شکل و شمایل آن ها متفاوتی از یک موزه با استانداردهای خاص است.

بنابراین طبیعی است در شرایط کنونی همه سالن ها با ریزش مخاطب روبرو باشند و سالن تئاتری ما نیز فعلا تعطیل است و امیدوارم از ابتدای تیرماه همراه با دیگر سالن ها فعالیت اینجا هم آغاز شود.

او درباره اینکه آیا برنامه ای برای اجرا در سالن نمایشی خانه - موزه تدارک دیده شده است؟ گفت: متقاضی برای اجرا داریم، اما مسئله اینجاست که در کنار بخش اقتصاد، بخش فرهنگ از شیوع کرونا خیلی آسیب دیده و الان وقتی قرار باشد چهار صندلی به یک صندلی تبدیل شود مشخص نیست کارِ گروه اجرایی که درآمدش از حضور مخاطب است چه می شود چرا که در بهترین شرایط اگر سالن ها باز شود به یک چهارم قبل ار کرونا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای شروع دوباره تئاتر در خانه - موزه انتظامی

امیدواری برای شروع دوباره تئاتر در خانه - موزه انتظامی