مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-20پزشكي

الزام شهروندان آبادانی برای استفاده از ماسک


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دستور فرماندار آبادان مبنی بر الزام شهروندان برای استفاده از ماسک، خواستار استفاده اجباری ماسک در همه مناطق برای کنترل شیوع ویروس کرونا شد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دستور فرماندار آبادان مبنی بر الزام شهروندان برای استفاده از ماسک، خواستار استفاده اجباری ماسک در همه مناطق برای کنترل شیوع ویروس کرونا شد.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: جنوب غرب خوزستان نیز مانند دیگر نقاط استان دچار درگیری بالا با بیماری است، البته در حال حاضر سیر صعودی کروناویروس به حالت پلاتو رسیده است و در صورت رعایت مردم، امیدواریم شاهد سیر نزولی بیماری در منطقه باشیم.

وی افزود: موارد بستری در بیمارستان ها نیز پس از سیر صعودی، به حالت پلاتو و تقریبا ثابت رسیده است و امیدواریم در روزهای آینده کاهش یابد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طبق دستور فرماندار آبادان، استفاده از ماسک برای شهروندان الزامی شده است که دستور بسیار خوبی است.

البته هنوز این تصمیم برای شادگان و خرمشهر اتخاذ نشده است و به نظر من باید برای همه مناطق در نظر گرفته شود و استفاده از ماسک باید اجباری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهروندان آبادانی برای استفاده از ماسک

الزام شهروندان آبادانی برای استفاده از ماسک