مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-20اقتصادي

واکس چرم آنتی باکتریال بخرید


یک شرکت دانش بنیان با ترکیب موادگیاهی و نانوذرات، واکس چرمی با خواص آنتی باکتریال تولید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، یوسف گمرکچی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، چرم را سطحی زنده و نیازمند مراقبت پیوسته دانست و گفت: به منظور حفاظت از این سطح، تونیک گیاهی تولید کردیم که دارای خواص آنتی باکتریال است و برای مراقبت از سطوح چرمی کاربرد دارد این محصول از طریق آب رسانی و سازگاری با پوست، نفوذپذیری بالا در بافت چرم و خاصیت آنتی باکتریال سبب افزایش چند برابری عمر چرم، ضد عفونی کننده سطح و نرم کنندگی چرم می شود.

وی با بیان اینکه این محصول همچنین با از بین بردن بوی نامطبوع داخل کفش از طریق افشانه بر روی سطح بیرونی کفش به زیبایی و دوام کفش کمک شایانی می کند، اظهار کرد: برخلاف واکس های رایج که روی سطح باقی می مانند، این محصول به سرعت به داخل چرم نفوذ کرده و جذب آن می شود.

گمرکچی، تونیک گیاهی تولیدشده را عاری از روغن های پالایشگاهی و مشتقات نفتی دانست و ادامه داد: در این محصول از عصاره های گیاهی و نانوذرات نقره استفاده شده که به ایجاد خواص آنتی باکتریال کمک می کند.

به دلیل وجود فرمولاسیون ویژه این واکس گیاهی، خواص ضدباکتری، نرم کنندگی، پاک کنندگی و براق کنندگی این واکس نسبت به محصولات موجود در بازار بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکس چرم آنتی باکتریال بخرید

واکس چرم آنتی باکتریال بخرید