مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-20اقتصادي

آب سد گتوند راه های روستایی را زیر آب برد / اخطار قبلی صادر نشد


آب مخزن سد گتوند در روزهای اخیر در حال بالا آمدن است و این امر باعث شده، راه های روستایی برخی روستاهای اطراف سد به زیر آب برود.

- یوسف بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آب مخزن سد گتوند در روزهای اخیر روزانه تا 50 سانتی متر در حال بالا آمدن است و همین امر باعث شده دو روستای پرنوشته و تلخاب تاجدین که در کنار مخزن سد هستند با خطر آبگرفتگی مواجه شوند.

وی افزود: خانه های روستایی که در ارتقاع پایین قرار دارند بیشتر در معرض آبگرفتگی قرار گرفته اند ضمن اینکه راه های اصلی این دو روستا به علت طغیان آب، کاملاً مسدود شده اند ولی خوشبخانه اهالی این دو روستا از برخی راه های فرعی و خاکی برای تردد استفاده می کنند.

بهمنی عنوان کرد: متأسفانه آب سد گتوند در حالی در روزهای اخیر بالا آمده است که هیچ اعلام و اخطاری برای اهالی صادر نشده است و این امر باعث شده، دام ها و زمین های کشاورزی اهالی منطقه دچار آبگرفتگی شود و خسارت قابل توجهی به اهالی وارد شده است.

بخشدار عنبر مسجد سلیمان با بیان اینکه اکنون دام های اهالی در معرض خطر است و باید به سرعت نسبت به جابه جایی آنها اقدام شود، تاکید کرد: مسئولان سد باید به سرعت خسارت ها را ارزیابی و نسبت به جبران خسارت اهالی منطقه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد گتوند راه های روستایی را زیر آب برد / اخطار قبلی صادر نشد

آب سد گتوند راه های روستایی را زیر آب برد / اخطار قبلی صادر نشد