مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-20پزشكي

همکاری 17هزار دانشجو با مراکز مشاوره دانشگاهها در ایام کرونا


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از تهیه بسته های حمایت روانی اجتماعی و اشتراک آن در کانال های دانشجویی خبر داد و گفت: 17 هزار دانشجو تحت پوشش 400 کانون با مراکز مشاوره همکاری داشتند.

- منصوره سادات صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم پرداخت و گفت: این دفتر با همکاری مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه ها، حتی قبل از اینکه کرونا وارد کشور شود، شروع به تهیه دستورالعمل های بهداشتی با محوریت مراکز بهداشت و درمان و ارسال آن به دانشگاه ها کرد.

وی ادامه داد: بعد از شروع کرونا در ایران، مراکز مشاوره و سلامت وزارت علوم اقدامات خود را در دو حوزه سلامت جسمانی و سلامت روانی اجتماعی ادامه داد و سعی کردیم شورای سیاست گذاری سلامت به ویژه شورای مبارزه کرونا را در همه دانشگاه ها با محوریت مراکز بهداشت و درمان داشته باشیم و پروتکل ها را از این طریق به دانشگاه ها ابلاغ کنیم.

همکاری یک هزار و 600 دانشجوی همیار بهداشت در مبارزه با کرونا مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: همچنین آموزش همیاران بهداشت را داشتیم و حدود یک هزار و 600 همیار بهداشت داریم که دانشجویان در تهیه بروشورها و پمفلت ها بسیار کمک کننده بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 17هزار دانشجو با مراکز مشاوره دانشگاهها در ایام کرونا

همکاری 17هزار دانشجو با مراکز مشاوره دانشگاهها در ایام کرونا