موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-20بين الملل

نخست وزیر کانادا: اقدام چین مایوس کننده است


پس از آنکه چین دو کانادایی بازداشت شده در این کشور را به جاسوسی متهم کرد، نخست وزیر کانادا واکنش نشان داده و تایید کرد که این اقدام چین او را مایوس ساخته است.

- پس از آنکه چین دو کانادایی بازداشت شده در این کشور را به جاسوسی متهم کرد، نخست وزیر کانادا واکنش نشان داده و تایید کرد که این اقدام چین او را "مایوس" ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل کووریگ، دیپلمات سابق و مایکل اسپاور، تاجر در 2018 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی کشور چین دستگیر شدند و دستگیری این دو پس از آن صورت گرفت که مقام های کانادا منگ وانژو، از مقام های ارشد مالی کمپانی هوآوی را در ونکوور و به درخواست ایالات متحده دستگیر کردند.

چین در روزهای اخیر بعد از گذشت 18 ماه از بازداشت آنها این دو کانادایی را رسما به جاسوسی متهم کرد.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در واکنش به این اقدام چین ضمن تاکید مجدد بر درخواستش برای آزاد شدن این دو کانادایی ازبازداشت تصریح کرد: البته ما از این تصمیم چین در قبال این دو نفری که نامشان مایکل است، مایوس شدیم.

همچنین کریستیا فریلاند، معاون نخست وزیر کانادا هم اظهار داشت که این اتفاق او را واقعا عصبانی کرده و دلش را به درد آورده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر کانادا: اقدام چین مایوس کننده است

نخست وزیر کانادا: اقدام چین مایوس کننده است