مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-20اقتصادي

رصد بزرگ ترین خورشیدگرفتگی در چابهار


معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: رصد بزرگ ترین خورشیدگرفتگی قرن حاضر اول تیرماه در منطقه آزاد چابهار با حضور اساتید و کارشناسان علوم نجوم کشور انجام می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: رصد بزرگ ترین خورشیدگرفتگی قرن حاضر اول تیرماه در منطقه آزاد چابهار با حضور اساتید و کارشناسان علوم نجوم کشور انجام می شود.

محمداکبر چاکرزهی افزود: برنامه های متنوعی با حضور اساتید، کارشناسان برجسته نجوم آماتوری، گردشگری، طبیعت گردی و عکاسان نجومی ایران در شهرستان های چابهار، کنارک و دشتیاری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا به منظور آشنایی و برنامه پاسخ به سؤالات مردم در خصوص پدیده کسوف با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی سی ام خردادماه جاری در مجموعه پارک ساحلی لیپار منطقه برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اضافه کرد: در سی و یکم خردادماه نیز در روستای صیادی-گردشگری پزم شهرستان کنارک برنامه رصد اجرام آسمانی از پشت تلسکوپ انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در اول تیرماه جاری ساعت 8:49 صبح مشاهده خورشیدگرفتگی در بندر صیادی پسابندر جنوب شرقی ترین نقطه کشور با استفاده از عینک و فیلتر مخصوص با حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد بزرگ ترین خورشیدگرفتگی در چابهار

رصد بزرگ ترین خورشیدگرفتگی در چابهار