مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-20اقتصادي

حمایت از پروژه لاستیک رازی کردستان نیاز کشور به لاستیک را مرتفع می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه متناسب با ظرفیت های کردستان پروژه های پیشران توسعه صنعت در این استان تعریف شده است، - ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه متناسب با ظرفیت های کردستان پروژه های پیشران توسعه صنعت در این استان تعریف شده است، گفت: از آنجا که تولید لاستیک یکی از نیازهای کشور است اجرای پروژه لاستیک رازی در کردستان تعریف شد.

محمد دره وزمی امروز(31خرداد) در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه سرمایه گذار لاستیک رازی کردستان توانمندی و تخصص لازم را در این حوزه دارد، اظهار کرد: این سرمایه گذار دارای دو کارخانه لاستیک در کشور است بنابراین هم از نظر فنی و هم مالی برای اعطا تسهیلات برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه لازمه پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی به هر طرح یا پروژه ای پذیرش عاملیت توسط یک بانک است، افزود: از سال 94 تاکنون پیگیر دریافت تسهیلات لازم برای اجرای این پروژه هستیم اما تاکنون موفق نشدیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: قرار بود عاملیت طرح را بانک سپه با بانک خاورمیانه و صنعت و معدن به طور مشترک بپذیرند که این پروسه آنقدر زمان‎ بر شد که به نتیجه ای ختم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پروژه لاستیک رازی کردستان نیاز کشور به لاستیک را مرتفع می شود

حمایت از پروژه لاستیک رازی کردستان نیاز کشور به لاستیک را مرتفع می شود