مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-20اجتماعي

فعالیت های پرورشی در مدارس؛ دهه شصتی است؟


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برنامه های فعلی پرورشی نظیر سرودخوانی که در مدارس انجام می شود فعالیت های دهه شصتی نیست؟ گفت: - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برنامه های فعلی پرورشی نظیر سرودخوانی که در مدارس انجام می شود فعالیت های دهه شصتی نیست؟ گفت: اینکه فعالیت های حوزه پرورشی را به برگزاری سرود و .

تنزل دهیم، صحیح نیست.

اقدامات مختلفی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی با اشاره به عملکرد معاونت پرورشی در تعطیلات مدارس گفت: در دورانی که مدارس تعطیل بود با وجود آنکه معلمان، مربیان و مشاوران ما دغدغه آموزش را داشتند و مباحث آموزشی پررنگ تر دنبال شد اما اقداماتی هم در حوزه پرورشی انجام شد و تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی مباحث پرورشی و فرهنگی نبود.

وی افزود: معتقدیم آموزش و پرورش از یکدیگر جدا نیستند و هردو بخشی از فرایند تربیت هستند؛ در واقع هرکدام کارکردی دارند که در نهایت خروجی آن تربیت است.

فعالیت های ارزشمندی در این ایام در حوزه پرورشی صورت گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش فعالیت های تربیتی انجام شده را به دوبخشِ قبل و بعد از راه اندازی شبکه شاد تقسیم کرد و گفت: از زمان شروع بحران ، استراتژی هایی برای خودمان تعریف کردیم؛ استر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پرورشی در مدارس؛ دهه شصتی است؟

فعالیت های پرورشی در مدارس؛ دهه شصتی است؟