مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-19اقتصادي

استرداد هزینه های فوق برنامه تمامی مدارس استان مرکزی به خانواده ها


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بخشنامه استرداد هزینه های فوق برنامه مدارس و باقیمانده هزینه سرویس ها به مدارس استان ابلاغ شده است.

- ایسنا/مرکزی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بخشنامه استرداد هزینه های فوق برنامه مدارس و باقیمانده هزینه سرویس ها به مدارس استان ابلاغ شده است.

بهرام حسین آبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اساسنامه، افزایش شهریه برای تمامی مدارس در پنج دسته که اجازه دریافت شهریه بابت فوق برنامه داشته اند لحاظ شده که طبق تعیین نرخ برای سال جاری مدارس نمونه دولتی مجاز به اعمال 15 درصد، استعدادهای درخشان 10 درصد، هیئت امنایی 15 درصد، مدارس قرآنی 15 درصد افزایش در این نرخ نسبت به سال قبل هستند.

وی افزود: در مدارس شاهد با توجه به تفکیک مقاطع و لحاظ کردن تخفیف ایثارگران و فرهنگیان، درصد افزایش شهریه در ستاد شاهد استان مشخص و تصویب می شود، همچنین برای مدارس غیرانتفاعی سامانه ای مشخص است که براساس محل استقرار مدرسه و براساس اجاره ها میزان افزایش شهریه مشخص خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص استرداد هزینه های فوق برنامه تمامی مدارس به خانواده ها تصریح کرد: با عنایت به شیوع بیماری کرونا از ابتدای اسفندماه 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد هزینه های فوق برنامه تمامی مدارس استان مرکزی به خانواده ها

استرداد هزینه های فوق برنامه تمامی مدارس استان مرکزی به خانواده ها