مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 18:252020-06-19ورزشي

دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال با سفیر ایران در کرواسی/اسکوچیچ یکشنبه در تهران


سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران طبق هماهنگی های انجام شده، صبح شنبه (31 تیر) و زودتر از برنامه قبلی، زاگرب را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

- سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران طبق هماهنگی های انجام شده، صبح شنبه (31 تیر) و زودتر از برنامه قبلی، زاگرب را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

این سفر بدلیل شرایط خاص محدودیت های پروازی ناشی از بحران کرونا، از طریق زوریخ و دوحه حدود 24 ساعت طول خواهد کشید و او ساعت 4 صبح یکشنبه وارد تهران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گفت وگوی دو ساعته سفیر ایران در کرواسی با دراگان اسکوچیچ که ظهر جمعه در زاگرب انجام شد، مهمترین مسائل و برنامه های وی برای حضور قدرتمند تیم ملی ایران در بازی های باقیمانده از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر بررسی شد.

پرویز اسماعیلی در این دیدار به سابقه خوب و نتایج نسبتا موفق مربیان کروات در ایران اشاره کرد و خطاب به اسکوچیچ گفت: شما نیز یک مربی تحصیلکرده و دارای بالاترین مدارک حرفه ای در فوتبال اروپا هستید و همچنین بدلیل حضور مداوم در فوتبال ایران، شناخت خوبی از ظرفیت های فوتبال ایران و انتظارات مردم دارید.

سفیر ایران در زاگرب به چهار بازی حساس تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی اشاره کرد و افزود: دو بازی مهم بحرین و عراق به میزبانی ایران انجام می شود و امیدوارم شرایط لازم برای حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال با سفیر ایران در کرواسی/اسکوچیچ یکشنبه در تهران

دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال با سفیر ایران در کرواسی/اسکوچیچ یکشنبه در تهران