مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-19سياسي

مجلس یازدهم نسبت به قوانین تجاری قوی عمل کند


امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه مجلس یازدهم نسبت به برخی قوانین تجاری قوی عمل کند، گفت: ارتباط تجاری ایران با کره دارای قواعدی است و ایران همیشه باعث توسعه اقتصادی کره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه عده ای در فضای مجازی به عنوان کارشناس دینی باعث انحراف افکار عمومی می شوند، اظهار کرد: برخی ها در فضای مجازی و فضا های دیگر به عنوان کارشناس دینی، حرف هایی می زنند که مطابقتی با کلام خدا ندارد و اگر مطالب عوام پسند مورد قبول عده ای باشد به معنای درست بودن نیست و نمی تواند به عنوان کارشناس دینی قبول داشت.

امام جمعه زیراب سوادکوه یکی از اصول اولیه دینی را ترس و امید در انسان دانست و افزود: یکی از اصول اولیه دین ما خوف و رجا است و انسان با ایمان باید خوف و رجا داشته باشد و شخص گناهکار نباید ناامید به بخشش باشد.

وی با اشاره به اینکه  تنها راه پیروزی، ایستادگی و مقاومت در مقابل غرب و هم پیمانان آنهاست به شهادت دکتر چمران اشاره و خاطر نشان کرد: شهادت بزرگ مرد جهان اسلام که هم در عرصه علم و دانش و هم در عرصه جهاد، مبارزه و شهادت درخشید و باید از این بزرگ مردان درس و الگو بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم نسبت به قوانین تجاری قوی عمل کند

مجلس یازدهم نسبت به قوانین تجاری قوی عمل کند