مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-19سياسي

اقدام «رییسی» در پاکسازی و سالم ‏سازی قوه قضاییه امیدبخش است


امام جمعه ابهر با بیان اینکه قوه قضاییه بدون ملاحظه و تعارف پاکسازی و سالم ‏سازی را از درون خود و از مدیران ارشد خود آغاز کرده است ستودنی و امیدبخش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ابهر به آغاز هفته قوه قضاییه اشاره کرد و اظهار کرد: هفتم تیرماه،سالروز شهادت آیت‏ الله شهید بهشتی، سیدالشهدای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه آیت الله بهشتی در کنار همه خدمات خود، بنیانگذار نظام قضایی در جمهوری اسلامی بود، افزود: به همین جهت، هفته اول تیرماه، هفته قوه قضاییه نام گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد ونام و خاطره آیت ‏الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش و نیز قضات شهید و ضابطان انتظامی و امنیتی و قضایی را که در راه گسترش امنیت و عدالت به شهادت رسیدند، ادامه داد: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می‏تواند حق را بگیرد و مظلومیت خود را برطرف کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه حفظ سلامت قوه قضاییه اصلی‏ ترین عامل جلب رضایت مردم است، گفت: ورود دستگاه قضایی در موضوعات مرتبط با حقوق عامه و مسائل زندگی روز مرّه مردم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام «رییسی» در پاکسازی و سالم ‏سازی قوه قضاییه امیدبخش است

اقدام «رییسی» در پاکسازی و سالم ‏سازی قوه قضاییه امیدبخش است