مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-19اقتصادي

روزانه 800 مرسوله پستی وارد شهرستان گلپایگان می شود


رییس اداره پست گلپایگان با بیان اینکه سال گذشته هشت هزار و 380 فقره سند مالکیت توزیع شد، گفت: در شهرستان گلپایگان به صورت روزانه 800 مرسوله پستی وارد و 600 مرسوله صادر می شود.

- محمدحسین رکوعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرکت پست ایران دو وظیفه اقتصادی و اجتماعی دارد که در بحث اجتماعی خدمات متنوعی از قدیم تاکنون انجام می دهد و به صورت مستمر کیفیت خدمات دهی نیز افزایش پیدا می کند.

وی افزود: در حال حاضر خدمات جدیدی به خدمات قبلی با کیفیت مطلوب تری اضافه شده است، خدمات پست ویژه که مردم از آن استفاده و بهره کافی را می برند، خدماتی که از سوی دولت برای مردم تضمین شده است.

مردم در شرایط کرونا از خدمات پست استفاده کنند رییس اداره پست شهرستان گلپایگان گفت: اداره پست در شرایط عادی و حتی اضطراری مانند کرونا از سوی سازمان ها کمک شایانی را به مردم می کند، مردم در کنترل بیماری کرونا می توانند نیازهای خود از طریق پست تأمین کنند و خدمات اینترنتی انجام دهند.

وی با تأکید براینکه جهت دریافت اظهار نامه خودرو در زمان تعیین شده به پست مراجعه کنند تا کیفیت مطلوب تری به آنها ارائه شود، گفت: سیستم سیار اداره پست گلپایگان با مجوز اداره ثبت احوال برای صدور کارت ملی به درب منازل مردم مراجعه داشتند، پس از عادی شدن وضعیت از لحاظ بیماری کرونا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 800 مرسوله پستی وارد شهرستان گلپایگان می شود

روزانه 800 مرسوله پستی وارد شهرستان گلپایگان می شود