مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-19سياسي

دولت نژادپرست آمریکا وحشیانه بر مردم می تازد


کرونا و دولت نژادپرست آمریکا دو ویروسی هستند که وحشیانه بر مردم آمریکا می تازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه نکا اظهار کرد: در چند ماه گذشته حوادث سنگین فراوانی داشتیم که حادثه سیل، زلزله، حادثه هواپیما، سقوط پهپاد آمریکایی، شهادت سردار سلیمانی که ضایعه بزرگی بود و اتفاق اخیر شیوع ویروس کرونا که برای جامعه ما سنگین بود.

وی افزود: مردم برای مقابله با کرونا انصافا وارد کار شدند و شادی برخی ساکت بودند اما عمدتا تلاش کردند و گروه های مردمی و جهادی با تمام توان برای سلامت جامعه وارد عرصه شدند و کار کردند.

امام جمعه نکا گفت: برخی از مردم هم متضرر شدند و واحدهای تولیدی و بازار و دست فروشان تعطیل و معطل ماندند و خواهران هم دوشادوش مردان تلاش کردند و زحمت کشیدند که قابل ستایش است.

محمدی لایینی بیان کرد: از این کرونا باید بترسیم و از کرونا دیگری هم باید بترسیم که گناه و راه خلاف بسته نشده و شیطان و نفس انسان آزاد است و عواقبی دارد و آسیب های مهم تری دارد که به اعمال ما برمی گردد.

وی اضافه کرد: اگر از خدا می ترسیدیم مشکل ما حل می شد و در کنار همه این موارد از افرادی که از خدا نمی ترسند باید بترسیم که خطرناک تر از این ویروس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نژادپرست آمریکا وحشیانه بر مردم می تازد

دولت نژادپرست آمریکا وحشیانه بر مردم می تازد