مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-19سياسي

اعتقاد به ولایت اهل بیت(ع) کلید تمام اصول دین است


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اعتقاد به ولایت اهل بیت(ع) کلید تمامی اصول دین است، گفت: عمده مشکلات امروز در جامعه به خاطر بلد نبودن راهکارها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی که از صحن های مختلف حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: روایات بسیاری زیادی از اهل بیت(ع) داریم که برای امورات زندگی و مشکلات و حتی اعمال عبادی راهکار ارائه داده اند و برای هر کاری روش اصولی معرفی نموده اند.

وی افزود: به طور مثال در کلام معصومین کلید علم سؤال نمودن و کلید رزق صدقه و تلاش، کلید ارضاء شهوات ازدواج حلال و… بیان شده است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هر قفلی یک کلید مخصوص دارد و اگر کلیدی اشتباهی انتخاب شود قفل ها باز نمی شود و امروزه در جامعه راهکارها و کلیدها گم شده و بعضی از انسان ها به دنبال راهکارهای غیراصولی می گردند.

وی تأکید کرد: اینکه در کل کشور کلید گم شده است یک بحث است و کاری فعلاً به آن نداریم اما باید افراد جامعه برای هر مشکل و هر کاری به دنبال کلید خودش باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه یادآور شد: خداوند همانند میل به غذا و آب، شهوت را نیز در درون انسان قرار داده و کلیدش ازدواج حلال است و رابطه با نامحرم و فحشا کلید آن نیست چراکه قوم لوط نیز به حرام افتادند و راه را اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به ولایت اهل بیت(ع) کلید تمام اصول دین است

اعتقاد به ولایت اهل بیت(ع) کلید تمام اصول دین است