مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-19ورزشي

برگزاری دیدار خیریه فوتبال بین تیم های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار


دیدار خیریه فوتبال بین تیم های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار عصر روز گذشته و در راستای آزاد سازی چند زندانی ورزشی در بند برگزار شد.

- دیدار خیریه فوتبال بین تیم های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار عصر روز گذشته و در راستای آزاد سازی چند زندانی ورزشی در بند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دیدار که عصر روز گذشته و در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با نتیجه شش بر صفر و با پیروزی تیم پلیمر بوشهر به اتمام رسید.

در این دیدار که به قضاوت مسعود مرادی برگزار شد شاهین سلطانپور رییس تربیت بدنی زندانهای کل کشور نیز حضور یافت تا پس از بازی از حرکت ارزشمندی که توسط تیم مدیران موثر در راستای آزادی زندانیان ورزشی آغاز شده تقدیر و تشکر نماید.

سلطانپور با اشاره به جمع آوری اطلاعات مربوط به ورزشکارانی که به دلایل مختلف بخصوص بحث مالی دربند هستند اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیران تیم توانستیم بانک اطلاعاتی خوبی از زندانیان ورزشی عنوان دار سراسر کشور بدست آوریم که طی روزهای آتی و با هماهنگی ریاست جدید سازمان زندانهای کشور و با در نظر گیری اولویت در اختیار تیم مدیران تاثیرگذار قرار خواهد گرفت.

حمید استیلی سرمربی تیم مدیران که در کنار سپهر تاروردیان بانی این حرکت ارزشمند شده در خصوص دیدار برگزار شده اظهار داشت: تک تک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دیدار خیریه فوتبال بین تیم های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار

برگزاری دیدار خیریه فوتبال بین تیم های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار