مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-19اقتصادي

12 واحد قطعه سازی خودرو در کردستان فعالیت می کنند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از فعالیت حدود 12 واحد تولید قطعات خودرو در استان کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از فعالیت حدود 12 واحد تولید قطعات خودرو در استان کردستان خبر داد.

محمد دره وزمی با بیان اینکه واحدهایی در استان داریم که در زمینه تولید برخی قطعات خودرو فعالیت می کنند، اظهار کرد: از عمده مشکلات این واحدهای تولیدی موضوع بازاریابی و فروش محصولات است و به همین منظور از دو نفر از مدیران شرکت خودرو سازی سایپا که در بخش مدیریت و ساخت داخل مسئولیت دارند دعوت کردیم تا از این واحدها بازدید داشته باشند.

وی هدف از این بازدید را انعقاد یک تفاهم نامه و تضمین خرید قطعات با شرکت سایپا عنوان کرد و افزود: قطعه سازان استان باید از لحاظ کیفیت خود را با انتظارات و استانداردهای موجود تطبیق دهند که من این توانمندی را در قطعه سازان استان مشاهده می کنم.

دره وزمی با بیان اینکه در جریان این سفر مدیران سایپا از چند واحد تولید قطعات بازدید کردند که مورد تایید آنها قرار گرفت، بیان کرد: امیدوارم این بازدید به انعقاد یک قرارداد منجر شود تا واحدهای قطعه ساز هم تولیدات خود را افزایش دهند و هم اشتغال شان را حفظ کنند و با داشتن بازار فروش مطمئن دغدغه رکود نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 واحد قطعه سازی خودرو در کردستان فعالیت می کنند

12 واحد قطعه سازی خودرو در کردستان فعالیت می کنند