مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-19اقتصادي

گام بلند دانشگاه صنعتی کرمانشاه در تولید برنامه های اندرویدی


مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: هرچند از حدود یک دهه پیش اهمیت توجه به اپلیکیشن ها و برنامه های اندرویدی برای راحت تر شدن زندگی در دنیا بیشتر شده، - ایسنا/کرمانشاه مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: هرچند از حدود یک دهه پیش اهمیت توجه به اپلیکیشن ها و برنامه های اندرویدی برای راحت تر شدن زندگی در دنیا بیشتر شده، اما از چندماه قبل و با شیوع بیماری کرونا، بازار این برنامه ها هم داغ تر از قبل شده، برای همین روی طراحی و تولید این برنامه ها تمرکز زیادتری داریم.

رضا همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به رشد تجارت های آنلاین در 10 سال اخیر، اظهارکرد: در این سالها تجارت ها از شیوه کلاسیک به سمت آنلاین پیش رفته و شرکت های فروش بزرگ آنلاین در دنیا شکل گرفته و به قطب های اقتصادی تبدیل شده اند.

وی تصریح کرد: در چند ماه اخیر هم که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، اهمیت توجه به این نوع از تجارت بیش از قبل شده و حوزه های مختلف زندگی بشر به سمت فضای مجازی و اپلیکیشن ها رفته است.

مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: از سوی دیگر، نسل کنونی هم بدنبال راحت ترین و سریعترین راه برای دستیابی به اطلاعات و کارهایی است که می خواهد در بستر فضای مجازی انجام دهد، بنابراین به جای جستجوی طولانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند دانشگاه صنعتی کرمانشاه در تولید برنامه های اندرویدی

گام بلند دانشگاه صنعتی کرمانشاه در تولید برنامه های اندرویدی