مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-19سياسي

ساقط کردن پهپاد آمریکا در تنگه هرمز معادلات منطقه را به نفع ایران تغییر داد


ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا در تنگه هرمز، توانست تاثیرات زیادی در معادلات منطقه و به نفع ایران بگذارد چرا که این پهپاد پیشرفته ترین و گرانقیمت ترین پهپاد آنها بود که برای اولین بار در جهان و توسط سپاه ساقط شد.

- زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین سالگرد ساقط کردن پهپاد آمریکایی در تنگه هرمز توسط سپاه، اظهار داشت: این اقدام سپاه اقدامی انقلابی، شجاع و بی نظیر محسوب می شود.

** ساقط کردن پهپاد آمریکایی در خلیج فارس توسط سپاه بی نظیر و شجاعانه بود وی گفت: ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه در خلیج فارس، توانست تاثیرات زیادی در معادلات منطقه بگذارد چرا که این پهپاد مجهزترین و پیشرفته ترین و گرانقیمت ترین پهپاد آمریکا بود که برای اولین بار توسط یک نیروی نظامی در دنیا ساقط شد و این اقدام به نام سپاه پاسدارن رقم خورد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم خود را برترین قدرت نظامی دنیا معرفی می کرد ولی انهدام پهپاد فوق پیشرفته اش نشان داد که این قدرت پوشالی است.

**شاهد رقم خوردن افول آمریکا در دنیا هستیم لاجوردی با بیان اینکه بعد از انهدام پهپاد مدرن آمریکا در خلیج فارس توسط سپاه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساقط کردن پهپاد آمریکا در تنگه هرمز معادلات منطقه را به نفع ایران تغییر داد

ساقط کردن پهپاد آمریکا در تنگه هرمز معادلات منطقه را به نفع ایران تغییر داد