مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-18سياسي

کمک 68 میلیون تومانی«تبلیغات اسلامی اردستان» به خانه های عالم


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی در یک سال گذشته بیش از 68 میلیون تومان به چهار خانه عالم این شهرستان کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی که پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی است به پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان برنامه های خوبی را همچون احیا کردن شئونات اسلامی با تعامل و هم افزایی ائمه جمعه و جماعت و در مراسم های مذهبی همچون محرم، دهه کرامت و دهه فجر و همچنین برگزاری آموزش برای مداحان و کمک به خانه های عالم از فعالیت های یک ساله گذشته این سازمان بوده است.

کمک 68 میلیون تومانی به خانه های عالم اردستان رییس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تاکید کرد: اداره تبلیغات اسلامی در یک سال گذشته بیش از 68 میلیون تومان به چهار خانه عالم کمک کرده است که با توجه به تمام کمبودها این تخصیص انجام شده که این مبلغ از موضوع تملک دارایی بوده است.

وی تصریح کرد: طبق قانون تبلیغات اسلامی، خانه های عالم مخصوص روحانیون محل یا روستا بوده و شرعا استفاده کردن آن برای موضوعات دیگر اشکال دارد.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه بیش از 30 خانه عالم در شهرستان اردستان وجود دارد، افزود: این خانه ها در حال احداث یا بازسازی است که 60 درصد آن با کمک و محوریت خیران ساخته شده است و مابقی را تبلیغات اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 68 میلیون تومانی«تبلیغات اسلامی اردستان» به خانه های عالم

کمک 68 میلیون تومانی«تبلیغات اسلامی اردستان» به خانه های عالم