مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-18پزشكي

اعمال محدودیت در شهرهای قرمز گلستان/میانگین بستری روزانه به 50 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که در شهرهای قرمز استان، محدودیت اعمال شد، گفت: میانگین بستری روزانه به 50 نفر رسیده است.

- عبدالرضا فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: هم اکنون پنج شهرستان آق قلا، بندرترکمن، گنبدکاووس، مراوه تپه و بندرگز در وضعیت قرمز قرار دارند.

فاضل اضافه کرد: دو شهر کردکوی و گمیشان در وضعیت سفید و بقیه شهرهای استان زرد هستند.

ویبا بیاناین که احتمال قرمز شدن تعدادی از شهرها تا روز شنبه وجود دارد، افزود: محدودیت هایی از قبیل لغو امتحانات دانشگاه ها، تعطیلی آستان مقدس امامزادگان(ع)، تعطیلی بازارهای هفتگی، تعطیلی گیم نت ها، پارک های بازی و مینی پارک های کودکان، تعطیلی تالارها، رستوران ها، کافه ها و کافه باغ ها، تعطیلی بازار دام و غیره در شهرهای قرمز اعمال شد.

فاضل بیان کرد: هم اکنون تعداد بیماران بستری در گلستان به 320 بیمار رسیده که بیشترین میزان بستری در شهرستان گنبدکاووس با 70 بیمار است.

وی با بیان این که در پنج آذر گرگان 33 نفر بستری هستند، گفت: در هفته گذشته میانگین بستر روزانه به 50 بیمار رسیده و روزانه بین 40 الی 50 نفر مرخص می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت که مردم از حضور در فضاهای شلوغ و متراکم خودداری کرده و فاصله فیزیکی را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در شهرهای قرمز گلستان/میانگین بستری روزانه به 50 نفر رسید

اعمال محدودیت در شهرهای قرمز گلستان/میانگین بستری روزانه به 50 نفر رسید