مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-18سياسي

اجرای طرح «بسیج همگام با کشاورز» در استان سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح «بسیج همگام با کشاورز» در استان سمنان موفق بود و اقدامات مطلوبی با اجرای این طرح انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد ظهر امروز در دیداری که فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان داشت، با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و 118 شهید جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان سمنان در دوران دفاع مقدس حضوری بسیار مؤثر و اثرگذار داشته که شاهد و ناظر بر این امر، تقدیم 118 شهید سرافراز از این سازمان و وجود ایثارگران و جانبازان بی شمار آن است.

وی افزود: این سازمان در دوران پس از دفاع مقدس نیز در عرصه های مختلف همواره حضوری فعال و جهادی داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجرا و پیگیری مستمر طرح بسیج همگام با کشاورز در استان سمنان و انجام اقدامات مثبت انجام شده به دنبال آن در سال های گذشته، گفت: حضور برخی افراد در برخی جایگاه ها و مناصب شغلی بسیار مفید و مثمر است.

میرعماد اضافه کرد: مدیریت خوب بسیج مهندسین در آن سال ها به اجرای موفقیت آمیز طرح بسیج همگام با کشاورز منجر شد که امیدواریم این مقوله مجدداً تقویت و مورد توجه مدیریت حاضر بسیج مهندسین استان سمنان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بسیج همگام با کشاورز» در استان سمنان

اجرای طرح «بسیج همگام با کشاورز» در استان سمنان