مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-18سياسي

راهکارهای طب ایرانی در روزهایی کرونایی بررسی می شود


آخرین راهکارهای طب ایرانی در مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن در تازه ترین برنامه تلویزیونی «به خانه بر می گردیم» از شبکه پنج سیما بررسی می شود.

- آخرین راهکارهای طب ایرانی در مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن در تازه ترین برنامه تلویزیونی به خانه بر می گردیم از شبکه پنج سیما بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه به خانه بر می گردیم روز پنج شنبه 29 خردادماه میزبان محمد عزیزخانی متخصص طب ایرانی و حمیدرضا صرامی مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر می شود.

این برنامه در تازه ترین قسمت خود با موضوع کار و تلاش در ایام کرونا بر روی آنتن می رود.

در توضیح برنامه روز پنجشنبه 29 خرداد به خانه بر می گردیم آمده است: محمد عزیزخانی متخصص طب ایرانی آخرین راهکارهای طب ایرانی را در مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن برای مخاطبان بیان خواهد کرد.

همچنین حمیدرضا صرامی مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار است درباره مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در خانواده با مخاطبان گفت وگو کند.

در ادامه برنامه محبوبه جوکار مربی آشپزی خورش بامیه با سینه مرغ را آموزش داده و زهره بحرالعلومی آموزش اوریگامی که یکی از پرطرفدارترین بخش های هنری برنامه و روزهای پنج شنبه است، را اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای طب ایرانی در روزهایی کرونایی بررسی می شود

راهکارهای طب ایرانی در روزهایی کرونایی بررسی می شود