مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-18سياسي

داوری درباره حکم شهلا را به افکار عمومی می سپاریم


 رییس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه داوری در خصوص حکم شهلا را به افکار عمومی می سپاریم، گفت: خدمات شهلا از یاد مردم مشهد نمی رود.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه داوری در خصوص حکم شهلا را به افکار عمومی می سپاریم، گفت: خدمات شهلا از یاد مردم مشهد نمی رود.

محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر مشهد شامگاه گذشته طی یادداشتی که در رابطه با محکومیت امیر شهلا، عضو شورای شهر مشهد به دوسال حبس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است: هوالحق آقای امیر شهلا، عضو محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، از غالب اتهامات اخلاقی که علت موجب آغاز پرونده ایشان بود در کلیه مراحل بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی تبرئه شد، همچنین در ارتباط با اتهام مالی نیز در دادگاه تجدید نظر تبرئه شد.

با اعتراض دادگستری استان و اعمال ماده 477 در دیوان عالی کشور، رای برائت دادگاه تجدید نظر نقض شد و رای دو سال زندان برای ایشان قطعی و از هفته جاری به اجرا در آمد.

ما همچون گذشته داوری درباره ماهیت موضوع و تناسب میان جرم انتسابی و مجازات در نظر گرفته شده را به حقوق دانان و افکار عمومی می سپاریم.

به باور ما به عنوان یک سنت الهی، در محضر خداوند متعال، اگر داوران این پرونده به صواب و عدالت عمل کردند، وظیفه خود را انجام داده اند، اما در غیر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری درباره حکم شهلا را به افکار عمومی می سپاریم

داوری درباره حکم شهلا را به افکار عمومی می سپاریم