مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-18اقتصادي

کشف 8 هزار ثوب البسه قاچاق در ابهر


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 8 هزار ثوب البسه قاچاق در ابهر خبر داد و گفت: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال است.

- مرتضی ممیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کشف کالای قاچاق در شهرستان ابهر خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای گذشته محموله 890 ثوبی البسه قاچاق در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه این محموله از یک دستگاه پژو 405 کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: ارزش کالای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه پس از سیر مراحل قانونی قاچاق بودن محموله محرز شد، اضافه کرد: جریمه تعیین شده برای این قاچاقچی یک میلیارد و 800 میلیون ریال است.

ممیزی با بیان اینکه پیش از این نیز 9 هزار و 600 ثوب البسه قاچاق در خدابنده کشف شده بود، افزود: این محموله از چهار دستگاه خودروی سواری در شهرستان خدابنده کشف شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: این محموله علاوه بر البسه قاچاق شامل 33 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف نیز بود که در این رابطه چهار نفر به تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی شدند.

وی با اعلام ارزش 7 میلیارد ریالی کالاهای مکشوفه ، اظهار داشت : پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و با عاملین قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 هزار ثوب البسه قاچاق در ابهر

کشف 8 هزار ثوب البسه قاچاق در ابهر