مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-18اقتصادي

سرمازدگی 5 میلیارد ریال به باغات دامغان خسارت زد


معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار دامغان گفت: از ابتدای سال جاری باغات و مزارع شهرستان از بابت سرمازدگی درختان پنج میلیارد ریال خسارت دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید چگینی صبح پنج شنبه در سومین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران دامغان در سال جاری به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه طی سال جاری بر اثر سرمازدگی به باغات و درختان شهرستان پنج میلیارد ریال خسارات وارد شده است، بیان کرد: در بهار سال گذشته هشت فقره حوادث با 27 میلیارد ریال خسارت رخ داده بود.

وی خاطر نشان کرد: حوادث غیرمترقبه در دامغان به سه بخش مختلف شامل کشاورزی، راه های اصلی و روستایی و مسکن بوده که گزارش میزان خسارت برای تأمین اعتبار و جبران خسارت به مدیریت بحران استانداری سمنان ارسال شد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار دامغان در ادامه و با اشاره به آمادگی برای مواجهه با حریق های احتمالی در مراتع دامغان افزود: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال آتش سوزی مراتع و جنگل ها همه دستگاه های اجرایی به ویژه نیروهای امدادی در آمادگی کامل باشند و در اطفا حریق تلاش کنند.

چگینی با بیان اینکه باید دوره های آموزشی برای مرتع داران، و دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور چگونگی حفظ و حراست از مراتع، بیابان و جنگل و منابع آبی و سدها برگزار شود، بیان کرد: به منظور جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمازدگی 5 میلیارد ریال به باغات دامغان خسارت زد

سرمازدگی 5 میلیارد ریال به باغات دامغان خسارت زد