مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-18اقتصادي

برگزاری44 کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دامغان


معاون سیاسی فرماندار دامغان با اشاره به برگزاری 44 کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: هدفگذاری مبارزه با قاچاق گندم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نوچه ناسار صبح پنج شنبه در دومین نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان دامغان طی سال جاری به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه این کمیسیون طی سال گذشته 10 جلسه اصلی و هفت جلسه فرعی برگزار کرده است، بیان داشت: برگزاری 44 کارگاه آموزشی ویژه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان یکی از برنامه های کمیسیون مبارزه با قاچاق بوده است همچنین باید گفت بیشترین هدف گذاری کمیسیون جلوگیری از قاچاق گندم و فعالیت های فرهنگی و آموزشی بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اختلاف قیمت گندم در داخل با آن سوی مرزها و منفعت وسوسه کننده دلالان، احتمال قاچاق گندم دور از انتظار نیست و با این اوصاف تعیین قیمت خرید دولت و تفاوت زیاد آن با قیمت دولتی پای دلالان را به زمین های کشاورزی باز کرده است.

معاون سیاسی فرماندار دامغان یادآور شد: هرچند سیاست های ابلاغی حاکی از کاهش سالانه 300 تا 400 هکتار از اراضی زراعی و تبدیل آن به باغ را دارد، اما برای تولید گندم به عنوان قوت اصلی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری44 کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دامغان

برگزاری44 کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دامغان