مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-18پزشكي

استان قزوین در وضعیت زرد / نگران قرمز شدن هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بی توجهی مردم به نکات بهداشتی و عادی دانستن شرایط موجب شده استان در وضعیت زرد به سمت قرمز قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان نامدار در بیست و ششمین جلسه ستاد کرونای استان قزوین که صبح پنجشنبه به صورت فوق العاده در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مدتی است که مردم زندگی مسالمت آمیز را آغاز کرده اند اما میزان رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری از 80 درصد در اردیبهشت ماه به 18 درصد و امروز به کمتر از 10 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: اگر کسی در گذشته جای شلوغ با ماسک می رفت الان بدون ماسک می رود و این وضعیت نگران کننده است.

نامدار یادآور شد: بیمارستان بوعلی را برای بیماران ویژه کرونا آماده کرده ایم زیرا ویروس امروز فقط علائم تنفسی ندارد و به عروق و قلب هم آسیب می زند و تعداد قابل ملاحظه ای از بیماران سکته قلبی و مغزی هستند.

ورودی بیمارستانها دو برابر شد رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد تشدید بیماری هستیم و تعداد ورودی ها از 21 نفر به 41 نفر رسیده و در حالت هشدار قرار داریم و ممکن است به سمت وضعیت قرمز برویم.

وی گفت: تیم دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی و بخش خصوصی تاکنون سربلند بوده اند و تا امروز بیش از 5800 نفر در مراکز بیمارستانی بستری شدند و کمترین تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین در وضعیت زرد / نگران قرمز شدن هستیم

استان قزوین در وضعیت زرد / نگران قرمز شدن هستیم