مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-18سياسي

مراسم بزرگداشت مادر شهیدان سیف الدینی جمعه برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان گفت: مراسم بزرگداشت مادر شهیدان سیف الدینی روز جمعه در حسینیه گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

- احمد گروهی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان سیف الدینی، افزود: بی بی جلیله قوامی راد مادر شهیدان محمدحسین، محمدحسن و محمد عباس سیف الدینی راد و همچنین مادربزرگ شهید محسن برهانی شامگاه یکشنبه 25 خرداد پس از 93 سال عمر با برکت، به دیدار معبود شتافت.

وی با اشاره به اینکه این مادر فداکار مدتی نیز در بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان بستری بودند، بیان داشت: مرحوم بی بی جلیله قوامی راد بسیار با اخلاق، متواضع و مهربان بود، هیچ گونه انتظار و ادعایی نداشت و هنگامی که به دیدارش می رفتم خیلی برخورد گرمی داشت و معتقد بود که دعوت شده فرزندان شهیدشان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان اضافه کرد: مادر شهیدان سیف الدینی بسیار ساده زیست بودند و توصیه ایشان بر حفظ ارزش های نظام و رعایت مسائل شرعی و دینی بود لذا به نماز اول وقت بسیار اهمیت می داد و این واخر هر وقت خدمتش می رسیدیم مشغول نماز و عبادت بود.

وی با اشاره به این اینکه رهبر معظم انقلاب در جریان سفر خود به استان کرمان در سال 1384 با این اسوه صبر و استقامت دیدار داشتند، تصریح کرد: شهید محمدحسن سیف الدینی راد متولد 1341 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت مادر شهیدان سیف الدینی جمعه برگزار می شود

مراسم بزرگداشت مادر شهیدان سیف الدینی جمعه برگزار می شود