مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-17حوادث

مجروح شدن آتش نشان مشهدی در حین ماموریت به علت حادثه رانندگی


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از جراحت یک آتش نشان در حین عملیات امدادرسانی، به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو سواری 405 و انتقال وی به بیمارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی اظهار کرد: دقایقی مانده به بامداد روز گذشته حادثه نشت سوخت از یک خودرو در میدان جمهوری اسلامی شهر مشهد به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 47 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل و در حین انجام عملیات پیشگیرانه به واسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل بوده اند که یک دستگاه خودرو سواری 405 بدون توجه به علائم هشداردهنده توسط آتش نشانی، با یکی از آتش نشانان حاضر در صحنه ماموریت برخورد که این اتفاق منجر به مصدومیت این آتش نشان مشهدی از ناحیه سر،صورت و پا می شود و بلافاصله دیگر آتش نشانان حاضر در صحنه به یاری وی شتافتند.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: با حضور تکنسین های اورژانس، این آتش نشان به سرعت به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه وضعیت جسمانی این آتش نشان پس از عمل جراحی انجام شده بر روی وی مساعد گزارش شده و علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن آتش نشان مشهدی در حین ماموریت به علت حادثه رانندگی

مجروح شدن آتش نشان مشهدی در حین ماموریت به علت حادثه رانندگی