مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-17بين الملل

دمشق: آمریکا دچار اسکیزوفرنی سیاسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تأکید کرد که سیاست های محاصره و تحمیل تحریم های اقتصادی یک طرفه هنوز بخشی از سیاست های کور سنتی غرب و روی دیگر تروریسم است که خون سوری ها را ریخته و دستاوردهای آنها .

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت این نشانه اسکیزوفرنی سیاسی آمریکاست که از یک سو تحریم های کمرشکن علیه سوریه تحمیل می کند و از تروریسم حمایت و منابع سوریه را به غارت می برد و از سوی دیگر برای وضعیت معیشت شهروندان سوری ابراز نگرانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تأکید کرد که سیاست های محاصره و تحمیل تحریم های اقتصادی یک طرفه هنوز بخشی از سیاست های کور سنتی غرب و روی دیگر تروریسم است که خون سوری ها را ریخته و دستاوردهای آنها را نابود کرده است و باید از سر آنها برداشته شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، الجعفری امروز در جلسه ویدئویی شورای امنیت درباره اوضاع سوریه گفت: هدف قرار دادن ارز ملی، معیشت و دارو و دوای مردم سوریه و مانع تراشی در مقابل توانایی نهادهای دولتی برای رفع نیازهای اساسی آنها و ادامه تامین خدمات عمومی، انکار هرگونه ادعای غربی ها مبنی بر نگرانی های بشردوستانه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: آمریکا دچار اسکیزوفرنی سیاسی است

دمشق: آمریکا دچار اسکیزوفرنی سیاسی است