مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-17حوادث

لزوم کنترل و پیشگیری از آتش سوزی در بوستان ها و جنگل های یزد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تاکید کرد: با توجه به حوادث آتش سوزی در کشور و استان، کنترل و پیشگیری از آتش سوزی در بوستان ها، جنگل ها و مراتع شهرها و روستاها امری ضروری است.

- محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید وقوع آتش سوزی در باغات سنجد مزرعه خسرو روستای سخوید تفت اظهار داشت: پس از ساعت ها تلاش بی وقفه نیروهای آتش نشانی شهر نیر این آتش سوزی اطفا شد.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: توجه به حوادث آتش سوزی در کشور و استان، کنترل و پیشگیری از آتش سوزی در بوستان ها، فضاهای سبز، جنگل ها و مراتع شهرها و روستاها به دلیل بیشتر شدن دمای هوا و خشک بودن پوشش گیاهی، ضروری است.

وی افزود: لازم است کشاورزان در ایجاد آتش و سوزاندن خاشاک زمین های خود دقت و مراقبت بیشتری کنند و مسئولیت برپایی آتش و احتمال گسترش آن به زمین ها و املاک مردم و بوستان های عمومی را بپذیرند.

صادقیان خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث پیش آمده در کشور و استان باید نظارت و کنترل شهرداری ها و دهیاری های استان بر اماکن، پارک ها، فضاهای سبز، مناطق جنگلی و مراکز تفریحی افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: لازم است برگزاری مانورهای آمادگی مشترک اطفای آتش سوزی جنگل ها و مراتع، بین همه نیروهای امدادی و عملیاتی و در دستورکار مدیریت بحران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کنترل و پیشگیری از آتش سوزی در بوستان ها و جنگل های یزد

لزوم کنترل و پیشگیری از آتش سوزی در بوستان ها و جنگل های یزد