مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-17سياسي

استکبارستیزی محور آموزه های امام صادق(ع) بود/ مقابل نفوذی ها بایستیم


مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه استکبارستیزی و تبلیغ دین یکی از رویکردهای اصلی امام صادق(ع) بود گفت: ایشان علاوه بر مقابله با سلسله مذاهب ساختگی که دنبال ایجاد انحراف در دین بودند، - آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تسلیت سالروز شهادت رییس مکتب تشیع اظهار کرد: خوشبختانه از امام صادق(ع) کتاب های متعدد و مستند و روایات مورد اعتبار بسیاری به دست ما رسیده که می توان با مطالعه آنها درس های زیادی آموخت.

وی با اشاره به اینکه برای امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) زمینه نشر اسلام ناب محمدی(ص) فراهم شد دلیل این اتفاق را درگیری خلفای بنی امیه و بنی عباس با یکدیگر عنوان کرد و گفت: این شرایط زمینه ای را برای توسعه فرهنگ اسلام ناب در سطح وسیع و گسترده مهیا کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه در خصوص حوزه علمیه امام صادق(ع) مرحوم شیخ مفید در کتاب الارشاد و علمای دیگر نوشته اند افزود: حدود 4 هزار شاگرد در حوزه علمیه امام صادق(ع) تربیت شدند، البته بعید است 4 هزار شاگرد در یکجا جمع شده باشند.

وی مدت امامت امام صادق(ع) را بیش از 30 سال عنوان کرد و با بیان اینکه ایشان در این مدت  توانستند مکتب شیعه را تبیین کنند گفت: قیام در مقابل مکتب های انحرافی یکی دیگر از مسائل مهم مورد توجه امام(ع) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی محور آموزه های امام صادق(ع) بود/ مقابل نفوذی ها بایستیم

استکبارستیزی محور آموزه های امام صادق(ع) بود/ مقابل نفوذی ها بایستیم