مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-17بين الملل

اطلاعیه سفارت ایران در بلغارستان در خصوص پرواز فوق العاده تهران - صوفیا


سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در خصوص پرواز فوق العاده تهران - صوفیا و برخی از نکاتی که شهروندان متقاضی سفر باید در نظر بگیرند، اطلاعیه ای صادر کرد.

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در خصوص پرواز فوق العاده تهران - صوفیا و برخی از نکاتی که شهروندان متقاضی سفر باید در نظر بگیرند، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به بروز مشکلات برای تعدادی از هموطنان در بلغارستان به طور خاص و منطقه بالکان به طور عام به دلیل تعلیق و توقف پروازهای خارجی به مقصد کشورمان در نتیجه شیوع کرونا و عدم امکان بازگشت هموطنان به کشور، پس از رایزنی های صورت گرفته با مقامات بلغارستان و شرکت های هواپیمایی داخلی، مجوز انجام یک پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم ایر به صوفیا جهت بازگرداندن هموطنان به کشور دریافت گردید که مراتب پیش تر از طریق سایت سفارت (https://bulgaria.

mfa.

gov.

ir/portal/newsview/596945 ) و سایر کانال های ارتباطی با ایرانیان مقیم و همچنین از طریق هواپیمایی قشم ایر به اطلاع هموطنان رسانده شد.

با توجه به نهایی شدن انجام پرواز فوق در تاریخ 29/ 3/ 1399 (از تهران به صوفیا و بالعکس) توجه هموطنان عزیز را به مطالب ذیل در ارتباط به این پرواز جلب می نماید: - با توجه به مشکلات ورود و یا خروج از جمهوری بلغارستان در شرایط شیوع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سفارت ایران در بلغارستان در خصوص پرواز فوق العاده تهران - صوفیا

اطلاعیه سفارت ایران در بلغارستان در خصوص پرواز فوق العاده تهران - صوفیا