مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-17ورزشي

رویکرد امروز کسب بیشترین سهمیه المپیک است


رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: مهم ترین رویکردی که این فدراسیون در پیش گرفته، کسب بیشترین سهمیه المپیک توکیو است.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: مهم ترین رویکردی که این فدراسیون در پیش گرفته، کسب بیشترین سهمیه المپیک توکیو است.

علی دادگر دیروز (27 خرداد) در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه تیراندازی یکی از رشته های مستعد در کشور بوده و قادر است سهمیه قابل توجهی را برای المپیک کسب کند، گفت: بی شک اگر سنگ اندازی ها را کنار بگذاریم، رسیدن به این مهم دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مالی یکی از مشکلاتی است که همه فدراسیون ها با آن دست به گریبان هستند، افزود: از بدو ورود به این فدراسیون، تلاش کردیم تا این مشکل را مرتفع کنیم؛ چرا که معتقدیم با وجود مشکلات مالی، قادر نخواهیم بود در زمینه های مختلف تمرکز داشته باشیم، به همین خاطر تسویه 17 میلیارد تومان بدهی این فدراسیون را در اولویت قرار داده و آن را محقق کردیم.

این مسئول با یادآوری اینکه تیراندازی ایران جزو رشته هایی است که از جایگاه مناسبی در دنیا برخوردار بوده و هم اکنون با کشور آلمان رتبه یازدهم دنیا را در این رشته در اختیار داریم، تصریح کرد: یکی از ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد امروز کسب بیشترین سهمیه المپیک است

رویکرد امروز کسب بیشترین سهمیه المپیک است