مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-17سياسي

معاون وزیر کشور وارد «فردوس« شد/ بازدید از دومین خیابان مشجر کشور


معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در سفر به استان خراسان جنوبی از دومین خیابان مشجر کشور «منطقه نمونه گردشگری باغستان»در شهرستان فردوس بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور صبح امروز به منظور شرکت در گردهمایی شهرداران و دهیاران خراسان جنوبی و افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح و پروژه به شهرستان فردوس سفر کرد.

وی ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، برای بازدید از شهر باغستان فردوس به این منطقه سفر کرد و بازدید از ساختمان دهیاری، معابر و مسیر شاهجوی قنات بلده از برنامه های جمالی نژاد در این منطقه بود.

منطقه نمونه گردشگری باغستان، دومین خیابان مشجر کشور است که در 15 کیلومتری شرق فردوس واقع شده و مهم ترین جاذبه گردشگری آن مجموعه قنات بلده است که با قدمت دو هزار سال یکی از شاهکارهای طبیعی و تاریخی کشور به شمار می رود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه سفر به شهرستان فردوس از شهر اسلامیه، طرح احداث مسکن روستایی، استخر 65 هزار مترمکعبی فردوس، محله بازآفرینی جواد الائمه و پارک گردشگری تون بازدید و در نشست کاری شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان ها شرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور وارد «فردوس« شد/ بازدید از دومین خیابان مشجر کشور

معاون وزیر کشور وارد «فردوس« شد/ بازدید از دومین خیابان مشجر کشور