مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-17سياسي

برنامه ترویجی «سروش» در انتظار دستور رییس صداوسیما/انتقال انبار به انقلاب


فرصت تبلیغ و ترویج کتابخوانی همچنان وجود دارد، در این زمینه برنامه دقیق و همه جانبه ای تنظیم شده و امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تقریبا 4 ماه از شیوع ویروس کووید 19 می گذرد و کم و بیش همه اصناف و مشاغل درگیر این بیماری بوده و هستند.

 در این بین بازار نشر نیز از این رویداد متاثر بوده است، رویدادی که برخی از آن به عنوان یک فرصت یاد کرده و برخی به عنوان یک تهدید به آن نگاه می کنند.

  بر اساس این موضوع گفت وگویی با ابراهیم شمشیری مدیرعامل انتشارات سروش انجام شد که در ادامه می خوانید:  برنامه مدون انتشارات سروش در انتظار دستور رییس سازمان صداوسیما *بعد از گذشت چند ماه از شیوع بیماری کرونا، وضعیت نشر را چگونه ارزیابی می کند؟ کرونا ضمن آسیب ها و مشکلاتی که در حوزه نشر ایجاد کرده است، به نظر می رسد می تواند به عنوان یکی از بزرگترین فرصت ها در حوزه نشر تلقی شود.

 با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین با فرصتی که به جهت ماندن مردم در خانه ایجاد شده بود، در ایام نوروز، نامه ای را تنظیم و پیشنهاداتی را به رییس سازمان صدا و سیما ارائه کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ترویجی «سروش» در انتظار دستور رییس صداوسیما/انتقال انبار به انقلاب

برنامه ترویجی «سروش» در انتظار دستور رییس صداوسیما/انتقال انبار به انقلاب